...Heart Lover.: Juju sakit II.

Thursday, May 20, 2010

Juju sakit II.

Tadi bawa Juju pergi Jabatan Haiwan. Walaupun sakit, masih juga mahu meronta bila bawa naik kereta. Nasib baik letak dia dalam kotak, kalau tidak calar balar tangan aku.

Juju yang sakit.

'Klinik' yang merawat haiwan kesayangan.

Kotak ajaib?

Bila aku nampak syringe yang banyak tu, aku pula yang takut. HAHAHA. Macam tidak sanggup tengok Juju di cucuk benda tu. Tapi Juju tidak banyak melawan kali nie. Tu yang buat aku sedih. Sebab selalu dia mesti melawan. :'(

Juju kena 2 suntikan. 1 untuk keracunan [aku lupa mahu ambil tahu nama ubat tu. HEHE], & 1 lagi antibiotik.

Syringe besar nie untuk memudahkan Juju minum. Sudah 3 hari dia tidak makan. Tapi dia tetap tidak mahu minum.



Juju sayang, cepat sihat. Lepas nie boleh gigit kaki aku lagi. :'(

Withlove~♥;
Photobucket

8 Respondent(s):

rin~eirie de' sEcond said...

oh juju yg kesian..
moga cepat sembuh, kesian tgk muka juju yg menderita huhu

♥dG♥ said...

makin teruk sakitnya kak. :'(

sensei14 said...

cian juju..kasi dy panadol n cool fever, sure ok..

cumey dia mrengkok cam tu,,

♥dG♥ said...

dia langsung xbleh telan apa2 skrg nie kak. mkn x, mnum x. muntah ja. 3hri sdh x mkn. mcm teda hrpn sdh. :'(

✿nenek moden✿ said...

kucen nenek pernah sakit..
badan meronta-ronta..
buih2 kuar kat mulut..
bila meronta sampai terkencing2..
macam kena strok..
nenek igt akan mati..
tapi..selamat..
hope juju cepat sembuh.

♥dG♥ said...

huaaaaaaaaaaa! lbih kurang la macam juju nie! tp juju xmau makan n minum. kucing nenek dlu mcmna?? dia mkn n mnum x?

sensei14 said...

juju xok lg ek?
bwk jer g klinik..bhya kalo bia lame2..

get well soon yer juju..

♥dG♥ said...

xok lg sis. skrg nie tgh cri klinik. sbb d daerah sy nie xada klinik vet. HUHUHU. T__T