...Heart Lover.: Flu flu go away don't come again another day.

Monday, May 10, 2010

Flu flu go away don't come again another day.

Banyak kerja di rumah yang aku perlu selesaikan hari nie sebenarnya. Sangat banyak. Tapi dengan cecair yang bersungguh² mengalir keluar melalui rongga hidung aku, semua kerja terbantut. Meleleh² hingus aku. Geli? Sudah, berhenti baca entry nie. Bersin tidak habis². Sangat memenatkan bila aku terpaksa berulang alik ke bilik mandi [aku tidak suka guna tisu] untuk membuang cecair² yang comel dari hidung aku. T_________T

Flu sangat menyeksa. T___T

Selain ubat yang ada di Farmasi, ubat batuk cap ibu dan anak, ubat batuk cap kelapa laut afrika, dsb. Pewiiiiit! Lama sudah tidak menggunakan singkatan 'dsb' itu. XD Apa lagi cara atau ubat yang boleh menamatkan riwayat flu? Madu sangat digalakkan oleh Otromen, tapi susah untuk mencari madu asli pada masa ini. HUHU.

Excuse me. HUHU



Lil'HeartNote: Ternganga mulut aku tulis entry nie.
Rongga hidung tersumbat, maka terpaksa
bernafas dengan mulut. =P



Withlove~♥;
Photobucket

0 Respondent(s):