...Heart Lover.: Bila yang 7 hanya tinggal 6.

Friday, April 30, 2010

Bila yang 7 hanya tinggal 6.

Beberapa hari lalu aku ada tulis 1 entry. Itu entry gembira. Tapi kali nie, entry aku tidak gembira.


Nampak anak panah hijau tu menghala ke mana?Anak kucing warna putih tu kan? Anak kucing tu tiada dah. Mati kelmarin. T___________________T

Itulah anak si Jamb yang 1st sekali menghirup oksigen haritu. Lahir dibawah tangki. Aku yang first sentuh dia. Hari² aku yang jenguk anak² kucing tu. Bila sudah kurang 1, aku rasa lain. Walaupun baru 5 hari, tapi... T_____________________________________T

Itu anak kucing. Dia boleh buat aku menangis teresak-esak bila dia sudah tiada. Tapi aku hairan dengan orang yang buang bayi tu. Dia tidak sedihkah bila dia buang anak orang???


Withlove~♥;
Photobucket

2 Respondent(s):

DNadilaF said...

x sgka plak b'tmbh o. hha. sdih jga. knp dia matai?

Dg Ndr Mstkln said...

nda tau~ sbb tbiar kali~ mama nya nda pduli~ HUHUHU!