...Heart Lover.: Bertemu dan diduga mereka.

Wednesday, April 28, 2010

Bertemu dan diduga mereka.


Dalam erti kata lain, T E M U  D U G A.

Hari nie aku ada temuduga. Kali pertama. Serius, aku sangat sejuk. Bila aku kata sejuk, maksudnya aku takut. Mengigil² aku dalam bilik mesyuarat tadi. HAHAHAHANCUR.

Kekok gila aku pakai heels tadi. Aku tidak pernah pakai heels. Ini first time! Selalu aku pakai sandal platform saja, tidak selesa guna heels. Dan bila sudah terpaksa, sangat seksa dibuatnya. Tapi, macam suka pun ada. XD

Mula² ada ujian. Jawap ya atau tidak. Tapi bagi aku, tetap susah. Nombor soalan yang terlalu banyak buat aku rasa macam mahu gigit² kertas sampai hancur dan telan.


Que untuk temuduga. Aku nombor 2. Hah?? Nombor 2???? Rasa mahu pitam pun ada. Budak sebelah aku suruh aku relax. Cuba bayangkan, budak sebelah pun perasan aku tengah gelabah. Memalukan. (=.=")

Tapi apa2 pun, Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Walaupun sebenarnya agak teruk juga performance aku tadi. Performance? Macam artis pula. HAHA.



Withlove~♥;
Photobucket

7 Respondent(s):

Nekmo said...

kena interview utk apa ni??huhu..

Dg Ndr Mstkln said...

SPA~ utk separa perubatan~ HUHUHU~

Nekmo said...

owh..hahaha..nurse ek?bagus2..separa perubatan tgk spm..klu dpt,senang cite..kompom keje..

Dg Ndr Mstkln said...

x~ bukan nurse~ HEHEHE. yup, klau dpt mmg kmpom keje. tp klau xdpt.....=.="

Anonymous said...

intebiu pe?? surela neves bila kene intebiu, tmbh2 kalo yg suh nyanyi la..pape pon all da best yer!

DNadilaF said...

ehe! beliau sdh p tmu dga. hha.

Dg Ndr Mstkln said...

sensei14> intrvw SPA. separa perubatan~ HUHU. tQ~! =)

EChiLL> mgejeklah ko tu~