...Heart Lover.: Amarah.

Tuesday, April 20, 2010

Amarah.

Sushi pack! Comel dowh~!


Tajuk bukan main. Amarah. Tapi tiba² muncul gambar kartun? Apakah??

Ok. Tips mengawal amarah nie aku dapat dari kartun Sushi Pack tu lah. Kenapa, tak percayakah?


 Bila kita mula dewasa, kita mula tinggalkan dunia kartun, kan? Tapi aku masih belum meninggalkan dunia itu. HAHAHA. Sememangnya kartun sinonim dengan kanak². Atas sebab itu manusia² yang mula dewasa menjauhi kartun. Kan kan kan?? 

Tapi aku rasa, ada baiknya kita mendekati kartun² nie. Eh, bukanlah aku suruh kau bertenggek depan kaca TV 24 jam untuk menonton Hagemaru kepala licin rambut 3 helai tu. Tapi apa salahnya. Hagemaru ada mengajar cara berjimat cermat tahap tak boleh blah. Atau dalam kata lain, kedekut! HUHUHU



Errrrrrr. Cukuplah aku membazir 4 perenggan untuk merepek. Mari dengar baca petua² mudah untuk mengawal amarah. Ditaja oleh Sushi Pack. =P

Take a deep breath. Tarik nafas panjang². 
Relax. Bertenang. 
Think. Fikir. 
And think again. Dan fikir lagi.

Maaf jika terdapat kesilapan bahasa. 
Oh ya, simple saja bukan? Tapi mempraktikkan mungkin susah. Sekian saja petua² mengawal amarah pada kali ini. Yang ditaja oleh Sushi Pack. HEHEHE.

Sushi Pack. Cartoon Network. Channel 616. HEHEHE.

Withlove~♥;
Photobucket

6 Respondent(s):

tQah said...

sis pn suke sgt negOk ceter hagemaru
hihi..

wat sis glak guling2...lau mengadap
hagemaru ley melupekan strees seketika..

hihihi...

:p....

♥dG♥ said...

mmg hilg stres~ gelak mmanjang~ kreatif org yg cipta hagemaru tu. HEHEHE

ElyaElmo said...

ha3....katun zaman bile tu yeh?? kiter tak tauu hu3

♥dG♥ said...

katun sushi pack ke? katun zaman skrg~ mmg xglamor sgt katun nie sis~ tp comel! HEHEHE

sensei14 said...

katun hagemaru sgtla mgarut.hehe..
ni cr aisyah, tido je kalo mrah. bila bgun jer trus xngat pape..

♥dG♥ said...

@sensei14 yup! lepas bangun tido memang xingt sgt pasal marah tu. tp ada sesetengah orang x sempat tido, marah xhenti2. HEHEHE [org e2 bukan sy~ XD]