...Heart Lover.: Adamaya.

Friday, April 23, 2010

Adamaya.


Errrrrrrrrr. Rasanya tidak perlulah aku membebel panjang. Semua orang pun tahu kewujudan drama nie dalam slot Akasia jam 6.30 petang di TV3 tiap hari Isnin-Khamis kan? Aku tidaklah addict dengan cerita nie. Tapi, boleh kira suka jugalah. Mengaku ja lah suka, kan senang! XD

Cerita nie versi drama untuk filem I'm Not Single kan? Aku suka gila filem tu. Bila aku cakap aku suka gila, maksudnya adalah sangat sangat sangat sangat sangat suka. XD Sebab cerita cinta lepas kahwin nie memang best bagi aku. Suci ja. HEHEHE. Betullah kan? =) 



Mahu baca sinopsis? Klik sini. Siap dengan full episode lagi. ^__^ Aku malas mahu tulis sinopsis, copy pun aku malas. HEHE.





Psstt~: Esok aku ada ujian Munsyi. 
Doakan aku k? =)


Withlove~♥;
Photobucket

5 Respondent(s):

CallmeEza said...

hmm eza bru je tgk skali cter tu..awal2 x sempat huhu..not bad la

ske tgk lisa n hussen b'lakun..
mmg best kan cinta lepas kawen hihi
makin hari makinn sayang...


p/s gudluck for exam k :)

Anonymous said...

uitt sis pn cuke...hihih...

;p

Dg Ndr Mstkln said...

@nick_eza yup! mmg best dorang blakon. mcm real.

oh ya, tQ sis! ^__^

@tQah mari ramai2 tgok adamaya! HEHE XD

Anonymous said...

sy sgt2 suka cite ni..2 thumbs up! hehe
all da best ya!

Dg Ndr Mstkln said...

@sensei14 sy bg 4 thumbs up! dgn ibu jari kaki skali~ XD

anyway, tQ sensei!