...Heart Lover.: Keinginan 2010.

Friday, January 01, 2010

Keinginan 2010.


Tahun 2010. Umur aku mau masuk 20. Haishhhhh~ Aku selalu terlupa dengan kenyataan yang aku nie nda lama lagi boleh mengundi. Aik? Lari tajuk sekejap. 

Ok. Back to the topic. Aku panggil keinginan. Dan bukan azam. Kenapa? Sebab aku tertekan bila azam aku nda tertunai. Aku lagi selesa gelar azam aku sebagai keinginan. Jadinya, tekanan aku nda melampau kalau keinginan aku nda tertunai. Hehe. Fahamkah?huhu

Keinginan aku tahun 2010..? Itu pun kalau umur panjanglah.

Aku mau jadi lebih kuat. Yup! Kuat untuk menghadap semua dugaan² hidup. Aku mau kurangkan air mata yang selalu mencurah² ke pipi nie. Hehe! Bukan coklat yang mencurah² ke ladang gandum ok~ Aku nda maulah nangis² lagi. Aku ingat pesan kakak Wirnie aku time aku kecik² dulu. "Jangan kuat nangis, nanti mata nda cantik". Haha! takut jua bah aku mata nda cantik~hehe!

Lepas tu, aku mau kasi mantap blog aku nie. Hoho~ Nda maulah tulis benda² nda berfaedah ja. Mau jua aku bah tulis benda² yang boleh meningkatkan ketajaman fikiran. Hehehehe~ tulunglah! Tapi, aku siyes nie. Hurmmmmmmmmm..

Aku mau jadi rajin. Sekarang nie aku rajin jua, rajin online! Yang lain aku kemalas-malasan. Jadi, tiup²kanlah semangat rajin tempat aku. Share² kita ah. Hehehehe!

Kalau ada peluang sambung belajar, insyaAllah aku belajar rajin². Sesalan untuk STPM yang sudah berlalu tu pun nda ada guna jua. Jadi aku harap aku hargailah peluang² yang ada lepas nie. Amin~ Doa-doakanlah aku k.

Kerana mulut, badan binasa. Jadinya, aku mau tutup mulut aku lepas nie. Mau kasi kurang bercakap. Nielah antara keinginan aku yang susah mau ditunaikan. Huhu!

Banyak lagi keinginan aku nie sebenarnya. Tapi bila aku mau menemberang di blog nie, terus aku terlupa apa keinginan² aku tu. Hahaha! Niat ko lari sudah tu dG! Nda bah, bukan mau temberang, tapi bila aku sudah tulis di blog nie, automatik ada orang baca, kan? jadi semestinya orang pun mau jua tau perkembangan keinginan² aku kan? Dan itu bermakna aku mestilah lebih bersemangat mau kasi tunai keinginan² aku. Kan? kan? kasi 'iya' ja bah.

Kelemahan aku, aku mau perbaiki. Kelebihan aku, aku kekalkan. Itu pun kalau aku ada kelebihan. Tapi kelebihan lemak tu memang perlu dikurangkan! Dipendekkan cerita, aku mau meningkatkan prestasi diri. Hoh! Ayat bukan main lagi. mantap~ Mudah²an prestasi aku nie pun makin mantaplah. T.T

0 Respondent(s):