...Heart Lover.: Jangan pandang belakang. Jangan tegur. Ju-On. Congkak. One missed call. Bla bla bla~

Wednesday, January 27, 2010

Jangan pandang belakang. Jangan tegur. Ju-On. Congkak. One missed call. Bla bla bla~

Semua tu tajuk filem² seram yang berhantu. Aku hairan dengan sesetengah orang yang sememangnya penakut tapi masih juga mau tengok cerita² macam nie. Tapi aku tabik jugalah sama kamu sebab walaupun takut, berani juga tengok. takut² beranilah tu~

Aku nda suka tengok cerita seram. Sebenarnya bukan nda suka, tapi aku nda berani. Dalam kata lain, aku penakut! Serius, aku memang penakut. Lepas ja aku tengok, gerenti aku terbayang² adegan² seram dalam cerita tu. Dan mental aku akan terganggu! Ceh! macam pula ada masalah mental. Maksud aku, aku ketakutan lah. Huhu!



Jadi, untuk mengelakkan diri aku nie diselubungi misteri ketakutan, aku elakkan dari tengok cerita² berhantu! Dan atas alasan itu juga, aku jadi kurang penakut. kurang itu nda bermaksud aku langsung nda takut!huhu! Nda lah aku terbayang² benda² ghaib tu sebab aku nda tau rupanya. Kan aku nda tengok cerita² seram tu~  Kecualilah kalau memang betul² muncul depan mata. Haissshhhhh~ Palis²~ Nauzubillah.

Banyak² cerita horror waiseh, guna BI kau yau! haha~ ada 1 cerita yang bagi impak dengan aku. Cerita Child's Play! Bapa aku selalu ejek aku sebab aku takut gila dengan patung pembunuh yang gila tu! Aku paling takut bila aku terbayang muka c Chucky time dia mau bunuh orang! Arghhhhhhhhhhhh! Hell!!

benci betul dengan patung 'bernyawa' nie!
janganlah dia masuk dalam mimpi aku malam nie!

Psstt~ : Aku rasa bapa n mama aku sengaja bagi aku tengok cerita nie time aku kecik dulu supaya aku nda minta beli mainan. Tapi hakikatnya, itu nda berhasil. Aku masih cinta suka dengan permainan! Dari teddy bear sampai power rangers. Umur aku 13 baru aku berhenti minta beli mainan. Dowh~ gila betul aku time kecik dulu. Menyusahkan bapa mama ja.

Photobucket

0 Respondent(s):