...Heart Lover.: Friendship.

Monday, May 09, 2011

Friendship.

Kawan kapal laut.
Heh.

OK OK getting serious.Ya, ini entry serius.

Friendship.

Friendship is a form of interpersonal relationship generally considered to be closer than association, although there is a range of degrees of intimacy in both friendships and associations.

Bila nampak orang yang sebelum nie rapat, then jadi renggang, aku rasa awkward. Dulu selalu hangout, shed each other tears dan susah senang sama-sama, but now, not anymore.
 

Aku pernah alami benda yang sama.
Hilang kawan atas sebab yang sangat bodoh.
Sangat sangat bodoh.
Sangat sangat sangat bodoh.
OK. Cukuplah perkataan sangat dan bodoh untuk hari nie.

Dan tidak dinafikan itu memang salah aku.
Atas dasar kesetiaan *ewwwwwwwwwww*, kawan-kawan aku terkorban.
Bodoh, kan?
(Got it? Nope? Nevermind.)

Kawan baik aku. Aku pernah menjauh dari dia orang. Menyesal pun tak guna. Aku sendiri segan dan malu dengan diri sendiri.

Sekarang, bila nampak perkara yang sama berlaku dengan orang lain, aku emo.

0 Respondent(s):