...Heart Lover.: Graffiti.

Tuesday, May 17, 2011

Graffiti.

Graffiti.
Pronunciation:/grəˈfiːti/
plural noun (singular graffito /-təʊ/)

Writing or drawings scribbled, scratched, or sprayed illicitly on a wall or other surface in a public place





Graffiti, satu vandalisme bila dilakukan di tempat yang tidak sepatutnya. Tapi, kalaulah seni grafitti tu diolah, rasanya mesti berbaloi-baloi, kan?

Orang yang buat grafitti sangat sangat sangat sangat hebat bagi aku. Bila aku ulang 'sangat' banyak kali, maksudnya memang sangat 'sangat'.

......

Ini bukan graffiti.

Kenapa tidak sediakan bangunan atau tempat khas untuk diorang yang berbakat meng'graffiti'kan diri di Malaysia nie? Atau sebenarnya benda nie dah wujud tapi aku tak tahu?





It's just an opinion. And questions.

Note: Kagum dengan graffiti. Sangat hebat!

4 Respondent(s):

Echill Nadila said...

betol sangat "sangat" ;D

Asma Ahmad said...

btoi2.. cun2 gak grafti...

alia azmi said...

setujuu .. saya mmg mnat tgk graffiti.. tringin nk cuba tpy takde bakat .. hakhak

dG said...

@Echill Nadila
betul3~

@Asma Ahmad
yup! sgt cun n seni! :D

@alia azmi
sama la kita. HEHE. tringin nk tgok org bt graffiti. :D