...Heart Lover.: Growing older.

Saturday, January 01, 2011

Growing older.


Grrrrrrrrrr.
Tengah malam dihiasi api berkerja. Fireworks.
2011 sudah.

Aku tidak pasang azam atas sebab azam lepas pun aku tidak ingat. HAHA! Entah aku sudah cashkan azam aku tahun lepas atau belum. Ada yang masih dalam bentuk cheque barangkali. Adeh.

Tipulah kalau aku langsung tidak mau perubahan untuk tahun nie. Sebenarnya banyak keinginan & azam aku. Kononnya lah.

Tapi benda yang aku betul-betul mau untuk meningkatkan prestasi hidup aku sepanjang tahun nie ada satu.

FOKUS.

Mau fokus dalam semua benda. Study mesti fokus. Buat kerja mesti fokus. Bergurau senda mesti fokus. Bermain-main mesti fokus. Update blog mesti fokus. Eh??

Pendek kata daripada kata panjang, hidup aku mesti ada fokus lepas nie.








Semoga aku tidak tersilap tulis tarikh pada awal kemunculan 2010 2011 nie.

0 Respondent(s):