...Heart Lover.: Perokok, tolonglah jadi profesional.

Thursday, March 17, 2011

Perokok, tolonglah jadi profesional.

Bukan nak buat entry padahnya merokok. Bukan. Nak suruh kau berhenti? Tak. Jauh sekali. Kalau suruh kau berhenti pun ada kau kisah? Tak kisah pun kan? Aiman tak kisah. Kan kan?

Cuma nak minta tolong. Tolonglah. Please.
Tolong jadi perokok PROFESIONAL. 
Nak merokok? Silakan. Tapi tolong hormat orang sekeliling.

Bila rasa nak merokok, pergi tempat yang tiada orang. Boleh kan kan? Tak kisahlah kau nak buat asap bentuk kapal terbang, bentuk KLIA, bentuk KTM. Eh, tiba-tiba rasa aku berat hati nak balik Shah Alam. Hahahatibatiba.

Bila orang dah terbatuk-batuk macam iklan ubat batuk cap Ibu dan Anak, kipas-kipas batang hidung macam orang bakar satay, janganlah buat tak faham derr. Tindakan-tindakan tu semua bermaksud "woi, aku tak suka dengan bau asap rokok kau lah, pandai!".
Faham?

Bertimbang rasa lah. OK?

Serius tak suka orang yang suka blow asap rokok kat depan muka orang. Benci. Jangan sampai aku sumpah kau jadi tangki sisa kumbahan.

Pendek kata, cubalah berhenti merokok. Heh.



Note: BF aku merokok. @_@

4 Respondent(s):

hEartlEss said...

amalkn gya idop cht. heee...

✿nenek moden✿ said...

huhu..mmg tak tahan macy.......:(

♥dG♥ said...

heartless. sihat spanjang hayat. *dh mcm iklan ksihatan. HAHA*

nekmo. tu la pasal. tpksa tahan2. HUHU

Ema Washif said...

haha! betul3..paling malas la kalo d restoran kan ada signboard dilarang merokok, tapi mc merokok lagi