...Heart Lover.: Tag dari Syamimi yang sayang Gogoi.

Friday, October 15, 2010

Tag dari Syamimi yang sayang Gogoi.

Hehehehe. (:

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
Semua benda pun penting. Kan?

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Urmmm. Jeans. Aku tapau kelmarin. (:

3. Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan dan apakah temanya nanti?
 Buat di rumah. Tema? Taman tema boleh?

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Suka dowh tanya pasal cinta-cinta nie. I malu u. HAHA. :D



5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Selama-lamanya. Perghhhhhh. XD

6. Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
Jarang jumpa, tidak selalu. So, tidak perlu aku jawap soalan tu kan? XD

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
Graphic novel. Kau Menang by Obata Yuuki.

8. Apakah nama penuh korang?
Fullname.

9. Antara mak dan ayah, mane korang lebih mesra?
Perlukah aku bersikap tidak adil di sini??

10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
Errrr. Mau jumpa Jesse McCartney boleh? HAHAHAHAHA



11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Yupz?


12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Entah lah.


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Dua-dua. Aku tamak. HAHAHA

14. Beritahu 3 benda tentang org yang tag?
Dia sayang Gogoi, kurus, budak geng Kancil. XD

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup
Parents, family, kawan-kawan, Lebah, CIMB bank, KKM, henfon, laptop, broadband, katil, bantal, selimut. Eh sudah lebih dari 5.


16. 5 lagu yang paling suka dan selalu dengar
Truly madly deeply, Only you, Just the way you are, Save the last dance for me, Airplanes. Letak semua senarai lagu aku di sini, boleh?


17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas
17 Jun 90. Tahun lepas? sambut di rumah. Kawan-kawan datang bawa makanan banyak-banyak lepas tu diorang siap tolong cuci pinggan gelas sudu garfu. Terharu. Sobsobsob.




18. 5 rakan blogger yang korang nak tag
Mau tag The Lima. XD

2 Respondent(s):

Grace said...

apa ni letak gambar bekas suami sa...

♥dG♥ said...

HAHAHA! dia nda prnah kawin sma ko pun.dia stia sma sa bah. XD