...Heart Lover.: 3 hari tanpamu.

Wednesday, March 17, 2010

3 hari tanpamu.

3 hari sudah buat aku cukup seksa. Bagi aku, tidak adil kau lebihkan orang lain dan biarkan aku hidup tanpa kau. Tau kah kau betapa pedihnya hati aku bila nampak mereka² itu bahagia didampingi kau?

Kenapa tidak kau cuba faham apa isi hati aku. Tergamak kau hancurkan perasaan aku. Selama nie aku hargai kau. Tiada sehari pun aku tinggalkan kau. Tapi kenapa kau buat aku macam nie???

Disebabkan kau, aku makan pun nda kenyang. Mandi memang sah² lah nda basah. Tidur? Memang nda lena!

Sanggup kau buat aku macam nie. Aku betul² kecewa!


Aku merayu, tolonglah pulang ke pangkuan aku. Air!! Aku perlukan kau!!!





Psstt~ : Sudah 3 hari tiada air di kawasan tempat tinggal aku. Tapi kawasan lain ada pula. Ini tidak adil!! Huhu!

Withlove~♥;
Photobucket

10 Respondent(s):

ElyaElmo said...

aik??mana air sis???/mandi ke tak ni..hu3

Andre N said...

sy baca d paper td air d sabah kena catu.. trus sy panik ni...

♥dG♥ said...

ElyaElmo> huaaaaaaaaa~ air xtau p mana~ huhuhuhu. T_____T mstila mndi sis~ XD

Ningkan> Sa xkisah klau air kna catu~ tp sa xpuas hti sbb tmpt len ada ja air, tmpt kmi ja blik2 teda. HUHUHU!!!

~ ReD ~ said...

maknanyer...3 hari la x mandi??ekekekeke

♥dG♥ said...

ReD> Huishhhhh~ mna boleh xmndi~ seksa tu~ HAHAHA XD

~ ReD ~ said...

kata xde air.. nk guna kena la jimat2.mandi lain kali pun boleh..haha ;p

♥dG♥ said...

ReD> air xda tp mndi tu msti. cma air utk mndi tu kurangla kuantitinya. XD

Frank WB said...

aisehmen, ba jimat2 la ko air.. itu sija sy boleh comment hehe XD

rin~eirie de' sEcond said...

hehehe..mandi asal basah jak ni...
juz joking :D

♥dG♥ said...

Frank> HAHAHA! ko klau bg komen mmg bernas nie~ XD

rin~eirie de' sEcond> kira mndi la klau basah tu kn? hehehehe! =P